DagNy-metoden

I DagNy-metoden bruker vi verktøykassa vår for å finne kjernen i din historie. Her bygger vi opp et tydelig konsept og legger en effektiv kommunikasjonsstrategi. Med dette som utgangspunkt, lager vi innhold som treffer der det skal. 


 

Innsikt

Unngå synsing. Spar tid og penger gjennom å forstå behovene til målgruppa di. Dagny gjennomfører spørreundersøkelser eller fokusgrupper for å finne ut av hvem du skal kommunisere med, og hvordan du skal gjøre det. Dette er en gullgruve du nødig vil hoppe over. 


 

Konsept

I denne fasen får du svar på hva du egentlig selger og hvorfor kundene skal velge akkurat deg. Et unikt konsept inspirerer og engasjerer. Det blir noe folk ønsker å fortelle om til andre. Kort sagt handler det om å finne nerven som skiller deg fra alle andre i din bransje. 


 

Strategi

Her setter vi et tydelig og realistisk mål, og legger strategien for hvordan du skal oppnå det. Dagny planlegger effektivt hvem du skal snakke til og hvilke kommunikasjonskanaler du skal legge vekt på. Det gjelder å ikke smøre seg for tynt utover, men velge noen få kommunikasjonstiltak som virkelig gjør susen. 


 

Gjennomføring

Nå er tiden inne for å sette konseptet ditt ut i live! Her skal ideer konkretiseres, tekst utfolde seg og design skapes. Dagny består av en hub med dyktige folk innen ulike fagfelt. Vi jobber med innholdsproduksjon, design, nettsider, sosiale medier og SEO. Lag et univers som kundene dine ønsker å være en del av!


 

Evaluering 

Det å kommunisere godt er en kontinuerlig prosess. Derfor måler Dagny fortløpende hvordan kommunikasjonen fungerer. Dette legger grunnlaget for videreutvikling og nytenking. Vi benytter oss blant annet av spørreundersøkelser, google analytics og innsiktsfunksjoner i sosiale medier.