Bruse

KUNDE: Bruse
PROSJEKT: Fibereventyret
TIDSPUNKT: Vår 2019

Da det lokale fiberselskapet Bruse ønsket å posisjonere seg i forhold til andre fiberleverandører, tok de kontakt med Dagny. Utfallet ble en lokal fiberkundekampanje der fornøyde kunder i form av innbyggere, bedriftsledere og hyttehallinger stilte opp. Kampanjen spilte på hvordan Bruse bidrar til å skape ei god framtid for folk i Hallingdal, gjennom å legge forholdene til rette for tilflytting, hjemmekontor, lokale arbeidsplasser og en god alderdom. For Bruse har Dagny jobbet med tekstproduksjon, foto, sosiale medier, medierådgiving og grafisk design. 

«Dagny klarte virkelig å knekke koden med tanke på den lokale forankringen til Bruse. Dette er noe vi tar med oss som en av de viktigste verdiene i kommunikasjonen vår til markedet fremover.»

Svein Solhjell, daglig leder i Bruse.